woensdag 9 november 2011

Florida Mall en Seaworld

Dinsdag gaan wij weer naar Sea World.
Het is stralend weer en heel lekker in de auto met de airco aan. Entree hebben wij onbeperkt deze twee weken maar $14 voor het parkeren komt er elke dag wel bij, gek eigenlijk want bij Aquatica betaal men maar $ 12 en dat is aan de overkant. Goed, het is weer eens druk maar dat mag de pret niet drukken. In het weekend heeft men de park in kerstsfeer omgetoverd. Alleen de kerstshows gaan pas de 25e van start, dus ook geen avondopening van het park. Vandaag ging ik speciaal om foto’s te maken van shamu & family maar jammer genoeg gaaf mijn camera de geest, het stelde zich volledig in maar drukte niet af. Achteraf kwam ik er achter dat er een flinterdunne draadje/pluis tussen de lens en objectief. Echter het zijn geen geweldige of scherpe foto’s.




Gelukkig gebeurde dat aan het einde van mijn vakantie. Wij hebben toch nog zo’n vijf uur gelopen maar deze keer geen achtbanen gedaan. Als cadeau heb ik mijzelf getrakteerd op een mooie Sea World kalender voor volgende jaar, kan ik die prachtige beestjes het hele jaar bewonderen.





De Florida Mall stond ook bij ons vandaag op de lijst. Het was verbazend druk onderweg en ook in de winkels. Nog verrassend was hoe ook hier alles in kerstsfeer getransformeerd is. Echter wij zijn te vroeg en er is bijna niets in de uitverkoop. Wel een paar dingen gescoord maar waar wij voor kwamen konden wij niet vinden of hadden zij niet en Theo had genoeg van het shoppen. Daarna heb ik nog een paar winkels bezocht als Target, Bed Bad & Beyond(geweldig winkels) vandaag heb ik een paar dingen alvast voor de kerst ingeslagen, maar volgende jaar ga ik ze beter bekijken. Thuisgekomen de nodige huishoudklusjes gedaan en na lekker uitgerust te hebben zijn wij bij Outback gaan diner. Het was grandioos, daar het happy hour was kreeg ik zelf een extra karafje wijn: 1 glas hoor , de steak van Theo en mijn garnalen&biefstuk op houtskool gebakken en een toetje daar moet ik zeker nu een maand voor op dieet, maar ongelofelijk lekker, nee jammer ik had mijn camera vergeten, dus geen foto’s.
Morgen de laatste dag.

1 opmerking: