dinsdag 1 november 2011

SeaWorld




Dinsdag 1 november, wij gaan naar SeaWorld en het is schitterend weer.
Het was weer eens een volle dag genieten echter vandaag had ik mijn grote camera niet meegenomen maar mijn digitale en eenmaal in het park kon ik het niet laten om toch de nodige foto's te schieten.


Fantastische plaatjes kan men daar maken en op een moment ben ik zelf aan het filmen geslagen alhoewel ik daar helemaal niet goed in ben. De shows zijn mooi, er is een nieuwe Shamu Show 'oneOcean' waar de kleine orka al vrolijk mee doet. De tuinen zijn weer eens prachtig aangelegd, jammer dat ze de manatee-gedeelte afgesloten hebben, maar bij de achtbanen: Manta & Kraken is het echt kicken,de wachtrij was tien minuten dus we kunnen het niet laten om er toch maar in te gaan.. Bij Journey of Atlantis is het lachen geblazen met het natspuiten van de mensen die voorbij komen en denken dat ze er redelijk droog uit gekomen zijn, en verder is het te veel om op te noemen zoveel dieren, vissen etc. maar de dolfijnen blijven ook bewonderenswaardig mooi.








Aan het einde van de dag heb ik nog een silhouetportrait laten schilderen en onderweg zijn we nog bij Premium Outlet gegaan om een paar makkelijke schoenen(geox) te scoren, het was al laat dus dan maar gelijk gaan dineren bij Golden Corral. Wederom lukt 't mij niet de foto's hier op te zetten, morgen dan maar weer proberen zie anders mijn public album google: cynthiavangiesen@gmail.com

Het is nu op een andere manier toch gelukt om foto's te uploaden en het blog online te zetten.

Tot morgen wordt waarschijnlijk Epcot.

2 opmerkingen:

  1. Seaworld blijft toch altijd een prachtpark om mooie plaatjes te schieten. Dat is jullie goed gelukt. Geniet nog lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een prachtige dag, en mooi weer zo te zien.. geniet ervan !!!

    BeantwoordenVerwijderen