vrijdag 4 november 2011

Shop till your drop...

Vrijdag, 4-11-11 is wat bewolkt en wij besluiten de outlets te bezoeken. De navigatie richting Lake Buena Vista ingesteld en... shoppen geblazen. Ja, ik geniet ervan als er zoveel moois te zien is, thuis krijg ik Theo nooit zo ver dat hij meegaat maar hier vind hij alle die diversiteit aan winkels toch ook wel wat hebben, hoeveel hij na zo'n vijf uurtjes het opgeeft. Voor de liefhebbers een shot van mijn hebbedingetjes:


De zon begint te schijnen en het wordt prachtig weer. Terug in de 'condo' snel de spullen ingepakt en naar de fitnesscentrum waar Theo het slenteren gauw vergeet door flink hard te gaan lopen op de band en ik geniet volop van het zwembad waar wel mensen zitten maar niemand zwemt. De whirlpool was erg heet en na tien minuten kookte ik zowat maar terug in het zwembad was het water heerlijk.
's Avonds zijn wij bij Logan's Roadhouse gaan eten en dat is werkelijk op z'n Amerikaans: Theo kreeg amper zijn NY Strip weggewerkt en ik heb maar een 'box' gevraagd en de bbq ribs meegenomen. Natuurlijk kregen wij een volle zak pinda's mee en van mijn toetje de emmer(tje) mee.

Vanavond ga ik lekker mijn nieuwe speelgoed uitproberen.
Tot lezens...

6 opmerkingen:

  1. Allemachtig een bed vol :-0 juilie zijn goed bezig zeg.
    Nog heeeel veel fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, jullie zijn professionele shoppers, wat een score! Heerlijke dag, shoppen, zonnen en lekker eten, een ultieme vakantie dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw dat is nog eens hardcore shoppen, maar....
    Ik mis wel een extra koffer bij de aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer goed geslaagd. wat hebben die mannen het toch zwaar om altijd maar mee te shoppen ! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij waren vandaag in de Florida Mall en daar hadden de verkopers nog een brede glimlach op hun gezicht. Theo & Cynthia were here on thursday.....! En nu waren jullie weer bezig in Prime Outlets LBV.....Benieuwd waar de creditcard vandaag weer heeft gerookt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Logan's Roadhouse lijkt zo te zien wel heel erg veel op Longhorn's Steakhouse, maar het eten zal er ongetwijfeld ook prima zijn. Logan's stond al op ons lijstje maar wij zijn er tijdens onze laatste vakantie niet aan toegekomen, maar de volgende keer gaan we er zeker een keer heen.

    Pas maar op met de iPad, voor je het weet ben je helemaal verslaafd aan dat ding ;-)

    BeantwoordenVerwijderen